Skip to content

Regulamentul de desfășurare a Programului de fidelitate în cadrul grupului Alioli

Art. 1 – Organizatorul

Organizatorul este:

SC LA BRASA SRL, cu sediul in Bucuresti, Sector 5, Str. Sold. Ene Modoran, Nr. 5B, având cod fiscal nr. RO33208319, înregistrată la Registrul Comerţului sub nr. J40/6263/2014,

Și

Art. 2 – Participanti

In programul de fidelitate se poate inscrie orice persoana fizica cu varsta de minim 18 ani, care achizitioneaza produse din locatiile afiliate acestui program. La acest program nu au voie sa participe angajatii Grupului Alioli (firmele organizatoare mentionat mai sus si operatorii locatiilor afiliate).

Art. 3 – Locațiile afiliate

Programul este valabil numai in cadrul locatiilor afiliate. In acest program de fidelitate sunt incluse toate produsele comercializate de catre locatiile afiliate, cu exceptia: ofertelor, a produselor pentru care prețul a fost negociat sau a evenimentelor cu tematica (ex: revelion, nunta, botez, cununie, etc), meniurilor de prânz și promoțiilor De asemenea, nu se acorda puncte de fidelitate pentru recompensarea de catre clienti a personalului de servire din locatiile afiliate, respectiv bacșiș.

Lista locațiilor afiliate:

  1. La Pescaderia by Alioli Pipera Plaza, Șoseaua București Nord 14, Voluntari.
  2. La Pescaderia by Alioli – Mega Image P-ta Vitan, Calea Vitan 13-19, București, în interiorul magazinului Mega Image Vitan.
  3. La Pescaderia by Alioli – Mega Image P-ta Gemeni, Strada Vasile Lascăr 108-116, București, în interiorul magazinului Mega Image.
  4. La Pescaderia by Alioli – Mega Image Baneasa, Șoseaua București-Ploiești 83-85-87, București, în interiorul magazinului Mega Image.
  5. Jamoneria by Alioli – Pipera Plaza, Șoseaua București Nord 14, Voluntari.
  6. Restaurant Casa Espana by Alioli, Strada Caderea Bastiliei 78, Bucuresti.

Art. 4 – Termeni si definiții

Card virtual – Card de fidelitate generat la cerere pe baza inscrierii in program a unui utilizator. Acesta este obligatoriu pentru inregistrarea tuturor tranzactiilor de fidelitate generate de beneficiile programului.

Card fizic – Un card de fidelitate emis de Organizator in format fizic pe suport de plastic avand o banda magnetica, QR code sau cod de bare pentru identificarea unica a membrului. Acesta este obligatoriu pentru inregistrarea tuturor tranzactiilor de fidelitate generate de beneficiile programului.

Puncte de fidelizare – Închiderea unor tranzacții de fidelitate specificate în prezentul act de Termeni și Condiții se premiază cu acordarea unui procent din suma achitată sub forma de puncte ce pot fi folosite conform condițiilor menționate în Termeni si Conditii.

Rata de acumulare – Procentul stabilit de Organizatorul programului pentru acordare sub forma de puncte de fidelitate. (Procentul este de 10% din valoarea notei, Exemplu la o notă de 100 Ron se acumulează 10 Ron).

Rata de consum – Valoarea financiara a unui punct acumulat in programul de fidelitate raportat la valoarea monedei nationale.

Comunicare comerciala – Orice forma de comunicare cu utilizatorul ce implica promovarea serviciilor oferite de Organizator.

Email – Un tip de notificare ce se trimite pe emailul utilizatorului.

Comunicare personalizata – se refera la analiza, monitorizarea si acordarea unor cadouri pe baza datelor personale furnizate (voucher de zi de nastere – daca se aplica) si pe baza actiunilor intreprinse de membru in programul de fidelitate.

Feedback – Evaluarea facuta de orice membru al programului de fidelitate dupa achitarea unei note de plata.

*Organizatorul isi acorda dreptul de a suspenda aceasta promotie fara notificarea in prealabil a utilizatorilor.

Art. 5 – Durata

Perioada valabilitatii programului de fidelitate este de 10 ani. Emitentul cardurilor fizice sau virtuale își rezervă dreptul de a renunța la program la libera sa apreciere , dar punctele de fidelitate deja acumulate vor putea fi folosite in aceleasi conditii pana la epuizare.

Conturile care nu au mai avut activitate de fidelitate în ultimele 365 zile, prin aceasta înțelegand: acumulare de puncte pe nota, vor fi șterse.

Punctele acumulate, necheltuite in termen de 365 de zile calendaristice de la data acumulării acestora se anulează.

Art. 6 – Conditii de validitate

Pentru a beneficia de avantajele programului de fidelitate Alioli, clientul trebuie sa indeplineasca simultan urmatoarele conditii:

a) Participantul trebuie sa indeplineasca conditiile de la Art. 2,

b) Clientul trebuie sa-si inscrie cardul prin completare cu datele personale fie prin formularul online, fie prin formularul fizic din locatie. Odata cu inscrierea, posesorul va primi periodic newslettere si alte informatii din partea emitentului,

c) Cardul fizic sau virtual poate fi folosit si acumuleaza puncte din momentul in care este primit de catre client, dar punctele pot fi folosite doar dupa inregistrea lui conform pct b),

d) Cardul fizic sau virtual are perioada de valabilitate de 10 ani cu posibilitate de prelungire.

La inregistrare, se vor cere urmatoarele campuri:

  • Nume
  • Prenume
  • Email
  • Telefon

Art. 7 – Acordare si folosire

Acordare: Cardul fizic se obtine pe loc in cadrul locatiilor afiliate, la cerere. La fiecare achizitie de produse si servicii, in contul cardului de fidelitate va fi transferat, sub forma de puncte de fidelitate, bonusul aferent acesteia, calculat ca procent (10%) din valoarea notei, cu conditia prezentarii cardului/ codului QR la momentul platii (1 punct = 1 ron). De exemplu, pentru o valoare a notei de 1.000 lei, valoarea punctelor acumulate ce pot fi utilizate la urmatoarea achizitie este de 100 lei (1000 lei * 10% = 100 lei). Punctele astfel obtinute pot fi cheltuite pentru a achita partial sau integral un alt produs achizitionat ulterior din cadrul locatiilor afiliate in termen de 365 zile calendaristice de la data acumularii acestora. Clientului i se returneaza sub forma de puncte, 10% din valoarea notei de plata achitata prin orice mijloc de plata.

Folosire: In functie de optiunea posesorului de card, punctele acumulate in urma achizitiilor pot fi utilizate incepand cu urmatoarea achizitie sau pot fi acumulate in cont. In cazul in care clientul achita integral o nota cu punctele de pe card, acesta nu va beneficia de bonus la achizitia respectiva. In cazul in care plata notei se face partial cu punctele acumulate anterior, clientul va primi puncte doar pentru valoarea platita efectiv in numerar sau prin card bancar. In cazul platilor prin transfer in cont, bonusul va fi transferat dupa incasarea integrala a restului de plata pentru produsele achizitionate. Pentru acumularea sau cheltuirea punctelor, clientii trebuie sa prezinte cardul de fidelitate. Exceptie fac posesorii de smartphone care au un cod QR primit pe email în urma completării formularului online, activat în sistem cu acelasi nume, care, prin scanarea codului QR, opteaza pentru acumularea sau consumul punctelor. Nu se acorda puncte de fidelitate pentru recompensarea personalului locatiilor afiliate si nici nu pot fi utilizate punctele din cont pentru aceasta.

Art. 8 – Regulamentul Programului de fidelizare Alioli

Fiecare card aferent programului de fidelitate „Alioli” este unic si atribuit unei singure persoane. Clientul trebuie să completeze formularul online disponibil pe www.alioli.ro sau fizic în locație. Daca in urma verificarii, informatiile sunt incomplete sau gresite, Organizatorul are dreptul de a bloca cardul. Organizatorul nu poate fi facut raspunzator in cazul utilizarii cardului de catre alte persoane decat cele inscrise in Programul de fidelitate Alioli. Posesorii cardului sunt obligati sa anunte disparitia sau furtul cardului la Departamentul Customer Care, la urmatoarea adresa de email loyalty@alioli.ro.

Organizatorul nu este raspunzator pentru punctele cheltuite din cele acumulate pe card in perioada de pana la anuntarea disparitiei sau furtului cardului. Bonusul acumulat poate fi consumat in termen de 365 zile calendaristice de la data acumularii acestora. Folosirea improprie sau frauduloasa a Programului de fidelizare Alioli de catre posesorul sau atrage dupa sine retragerea cardului si excluderea acestuia din programul de fidelitate.

Cardul nu are valoare comerciala si nu se emite contra cost. Nu se poate acorda numerar la contravaloarea punctelor acumulate in contul de card. Acest card nu este un card de plata sau de credit, sau vreun alt mijloc de plata. Emitentul si proprietarul acestui card sunt Organizatorul si operatorii locatiilor afiliate, care isi asuma dreptul de a decide sistarea in orice moment a programului de fidelizare sau de anulare a cardului. Cardul poate fi utilizat in conformitate cu acest regulament, ce este disponibil si pe www.alioli.ro.

Cardul trebuie protejat impotriva deteriorarii. Programul de fidelitate „Alioli” nu este o loterie, fiecare posesor de card primind punctele aferente achizitiilor facute.

Art. 9 – Alte Clauze

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament pe durata existentei programului de fidelitate „Alioli”, fara o notificare prealabila. Varianta modificata va fi adusa la cunostinta clientilor prin afisare pe site-ul www.alioli.ro si/sau prin newsletter. Pentru orice alte informatii sau nelamuriri puteti contacta Departamentul Customer Care la adresa de e mail loyalty@alioli.ro. Prezentul Regulament este pus gratuit la dispozitia clientilor in toate locatiile afiliate precum si pe site-ul www.alioli.ro.