Skip to content

Regulamentul de desfășurare a Programului de fidelitate în cadrul grupului Alioli

Art. 1 – Organizatorul

 Organizatorul este:

SC LA BRASA SRL, cu sediul in Bucuresti, Sector 5, Str. Sold. Ene Modoran, Nr. 5B, având cod fiscal nr. RO33208319, inregistrată la Registrul Comertului sub nr. J40/6263/2014,

Si

Art. 2 – Participanti

 In programul de fidelitate se poate inscrie orice persoana fizica cu varsta de minim 18 ani, care achizitioneaza produse din locatiile afiliate acestui program. La acest program nu au voie sa participe angajatii Grupului Alioli (firmele organizatoare mentionat mai sus si operatorii locatiilor afiliate).

Art. 3 – Locatiile afiliate

Programul este valabil numai in cadrul locatiilor afiliate.

In acest program de fidelitate sunt incluse toate produsele comercializate de catre locatiile afiliate, cu exceptia: ofertelor, a produselor pentru care pretul a fost negociat sau a evenimentelor cu tematica (ex: revelion, nunta, botez, cununie, etc), meniurilor de prânz si  promotiilor De asemenea, nu se acorda puncte de fidelitate pentru recompensarea de catre clienti a personalului de servire din locatiile afiliate, respectiv bacsis.

Lista locatiilor afiliate:

  1. La Pescaderia by AlioliPipera Plaza, Soseaua Bucuresti Nord 14, Voluntari.
  2. La Pescaderia by Alioli – Mega Image P-ta Vitan, Calea Vitan 13-19, Bucuresti, in interiorul magazinului Mega Image Vitan.
  3. La Pescaderia by Alioli – Mega Image P-ta Gemeni, Strada Vasile Lascar 108-116, Bucuresti, in interiorul magazinului Mega Image.
  4. La Pescaderia by Alioli – Mega Image Baneasa, Soseaua Bucuresti-Ploiesti 83-85-87, Bucuresti, in interiorul magazinului Mega Image.
  5. Jamoneria by Alioli – Pipera Plaza, Soseaua Bucuresti Nord 14, Voluntari.
  6. Restaurant Casa Espana by Alioli, Strada Caderea Bastiliei 78, Bucuresti.
  7. Bistro La Pescaderia by Alioli, Soseaua Bucuresti Nord 14, Voluntari.

 

Art. 4 – Termeni si definitii

Card virtual – Card de fidelitate asociat aplicatiei ALIOLI GROUP generat la cerere pe baza inscrierii in program a unui utilizator. Acesta este obligatoriu pentru inregistrarea tuturor tranzactiilor de fidelitate generate de beneficiile programului.

Card fizic – Un card de fidelitate emis de Organizator in format fizic pe suport de plastic avand o banda magnetica, QR code sau cod de bare pentru identificarea unica a membrului. Acesta este obligatoriu pentru inregistrarea tuturor tranzactiilor de fidelitate generate de beneficiile programului.

Puncte de fidelizare – Inchiderea unor tranzactii de fidelitate specificate in prezentul act de Termeni si Conditii se premiază cu acordarea unui procent din suma achitată sub forma de puncte ce pot fi folosite conform conditiilor mentionate in Termeni si Conditii.

Rata de acumulare – Procentul stabilit de Organizatorul programului pentru acordare sub forma de puncte de fidelitate. (Procentul este de 10% din valoarea notei, Exemplu la o notă de 100 Ron se acumulează 10 Ron).

Rata de consum – Valoarea financiara a unui punct acumulat in programul de fidelitate raportat la valoarea monedei nationale.

Comunicare comerciala – Orice forma de comunicare cu utilizatorul ce implica promovarea serviciilor oferite de Organizator.

Push notifications – Un tip de notificare ce se trimite pe telefonul mobil al utilizatorului din partea aplicatiei de fidelitate.

 

Email – Un tip de notificare ce se trimite pe emailul utilizatorului.

Comunicare personalizata – se refera la analiza, monitorizarea si acordarea unor cadouri pe baza datelor personale furnizate (voucher de zi de nastere – daca se aplica) si pe baza actiunilor intreprinse de membru in programul de fidelitate.

Feedback – Evaluarea facuta de orice membru al programului de fidelitate dupa achitarea unei note de plata.

*Organizatorul isi acorda dreptul de a suspenda aceasta promotie fara notificarea in prealabil a utilizatorilor.

Art. 5 – Cardul virtual

Posesorii de card care utilizeaza un smartphone de tip ANDROID sau IOS si care au aplicatia ALIOLI GROUP, nu vor mai avea nevoie de cardul/codul qr ALIOLI GROUP. Aplicatia poate tine locul cardului/codului qr. Cei care poseda deja un card fizic cu banda magnetica si doresc transferul punctelor in contul virtual ALIOLI GROUP trebuie sa ia legatura cu departamentul de suport (adresa de email:loyalty@alioli.ro).

Acumularea sau consumul se pot face din aplicatia ALIOLI GROUP sau fizic in  oricare din magazinele  ALIOLI GROUP.

 

Pentru acumularea / consumul punctelor in restaurante, aplicatia va genera un QR Cod unic care va fi scanat de catre ospatarul mesei/ casierul, astfel realizandu-se conexiunea intre contul de client si tableta de marcaj a ospatarului/casierului. La finalul comenzii clientul poate alege ce optiune de plata doreste: Plata online(cu cardul bancar), plata cu puncte de fidelitate sau plata la ospatar/casier (cash sau card bancar). Punctele se incarca in cont abia dupa achitarea notei de plata.

Posesorii de card virtual vor putea comanda produsele din locatiile ALIOLI GROUP prin intermediul app ALIOLI GROUP, “comanda la pachet”.

Tot din aplicatie se va putea plati cu cardul bancar prin intermediul interfatei “Netopia Payments”. Plata se bazeaza pe un sistem securizat de procesare a tranzactiilor online care ofera confidentialitate, siguranta si simplitate in achizitia produselor si serviciilor online. Datele cardului dumneavoastra ajung direct la banca, nimeni altcineva neavand acces la ele. In cazul comenzilor la pachet neonorate din anumite motive si platite prin intemediul aplicatiei, banii se vor restitui clientului in cont de card sau in cazul punctelor de fidelizare, in contul ALIOLI GROUP, in cel mai scurt timp. Prin comenzi la pachet intelegem situatia in care clientii comanda produsele prin intermediul aplicatiei, le platesc, iar in termenul anuntat de catre prestator, vin si ridica comanda de la punctul/punctele de lucru al/ale acestuia.

Cardurile acceptate la plata in aplicatie sunt cardurilor bancare emise de banci romanesti si straine sub siglele VISA si MasterCard.

Datele de contact pentru locatiile afiliate, in cazul reclamatiilor pentru plata cu cardul a comenzilor: email: loyalty@alioli.ro

 

In acest program de fidelizare sunt incluse toate produsele comercializate de catre locatiile afiliate, cu exceptia ofertelor predefinite ( Meniuri Mic Dejun/ Pranz/ Studenti/ Pensionari/ Copii/ Cina, All you can eat, servicii de personal, vouchere promotionale, etc),a evenimentelor cu tematica (ex: revelion, etc), sau a evenimentelor, de tip nunta, botez, cununie etc. In cazul agentiilor turoperatoare care aleg meniuri predefinite nu se vor acumula puncte. In cazul agentiilor turoperatoare care beneficiaza de meniuri

concepute cu produse din meniul A la carte al restaurantului, se vor acumula puncte ALIOLI GROUP. De asemenea, nu se acorda puncte de fidelitate pentru recompensarea de catre   clienti a personalului de servire din locatiile afiliate.

 

* Organizatorul isi acorda dreptul de a suspenda aceasta promotie fara notificarea in prealabil a utilizatorilor.

 

 Art. 6 – Durata

Perioada valabilitatii programului de fidelitate este de 10 ani. Emitentul cardurilor fizice sau virtuale isi rezervă dreptul de a renunta la program la libera sa apreciere , dar punctele de fidelitate deja acumulate vor putea fi folosite in aceleasi conditii pana la epuizare.

Conturile care nu au mai avut activitate de fidelitate in ultimele 365 zile, prin aceasta intelegand: acumulare de puncte pe nota, vor fi sterse.

Punctele acumulate, necheltuite in termen de 365 de zile calendaristice de la data acumulării acestora se anulează.

 

Art. 7 – Conditii de validitate

Pentru a beneficia de avantajele programului de fidelitate Alioli, clientul trebuie sa indeplineasca simultan urmatoarele conditii:

  1. Participantul trebuie sa indeplineasca conditiile de la Art. 2,
  2. Clientul trebuie sa-si inscrie cardul cu datele persoale descarcand aplicatia ALIOLI GROUP valabila in Apple Store si Google Play. Odata cu inscrierea, posesorul poate primi periodic newslettere si alte informatii din partea emitentului, daca acesta bifeaza in sectiunea „Preferinte de contact” Profilare-Email-Notificari.
  3. Cardul virtual poate fi folosit si acumuleaza puncte din momentul in care este creat de catre
  4. Cardul virtual are perioada de valabilitate

 

La inregistrare, se vor cere urmatoarele campuri:

Nume – pentru identificarea utilizatorului si adresarea personalizata din comunicare, e-mail si/sau aplicatie mobil;

Prenume – pentru identificarea utilizatorului si adresarea personalizata din comunicare, e- mail si/sau aplicatie mobil;

Data nasterii – pentru acordarea unui cadou aniversar;

Sex – pentru acordarea unor mesaje personalizate si analiza bazei de membrii Alioli Group;

E-mail – pentru identificarea unica a contului creat in platforma si trimiterea de emailuri tranzactionale in ce priveste serviciul oferit;

Telefon – necesar pentru validarea rezervarilor efectuate de catre membri sau pentru comenzile cu livrare

 

Art. 8 – Acordare si folosire

Acordare: Cardul fizic se obtine pe loc in cadrul locatiilor afiliate, la cerere.

  • a) La fiecare achizitie de produse si servicii, in contul cardului de fidelitate va fi transferat, sub forma de puncte de fidelitate, bonusul aferent acesteia, calculat ca procent (10%) din valoarea notei, cu conditia prezentarii cardului/ codului QR la momentul platii (1 punct = 1 ron). De exemplu, pentru o valoare a notei de 1.000 lei, valoarea punctelor acumulate ce pot fi utilizate la urmatoarea achizitie este de 100 lei (1000 lei * 10% = 100 lei). De asemenea, contul poate fi incarcat prin intermediul aplicatiei ALIOLI GROUP din sectiunea „Cumpara Pucte”. Sumele incarcate astfel sunt transformate in puncte (ex: 100 lei incarcati la casa = 110 pct deoarece se incarca automat si bonusul de 10%) putand fi folosite la oricare achizitie Valabilitatea punctelor Alioli Group este de 365 zile de la acumulare. Pentru comenzile achitate cu puncte nu se va incarca bonusul de 10%.
    Punctele astfel obtinute pot fi cheltuite pentru a achita partial sau integral un alt produs achizitionat ulterior din cadrul locatiilor afiliate in termen de 365 zile calendaristice de la data acumularii acestora. Clientului i se returneaza sub forma de puncte, 10% din valoarea notei de plata achitata prin orice mijloc de plata.
  • b) Folosire: In functie de optiunea posesorului de card, punctele acumulate in urma achizitiilor pot fi utilizate incepand cu urmatoarea achizitie sau pot fi acumulate in cont. In cazul in care clientul achita integral o nota cu punctele de pe card, acesta nu va beneficia de bonus la achizitia respectiva. In cazul in care plata notei se face partial cu punctele acumulate anterior, clientul va primi puncte doar pentru valoarea platita efectiv in numerar sau prin card bancar. In cazul platilor prin transfer in cont, bonusul va fi transferat dupa incasarea integrala a restului de plata pentru produsele achizitionate. Pentru acumularea sau cheltuirea punctelor, clientii trebuie sa prezinte cardul de fidelitate. Exceptie fac posesorii de smartphone care au un cod QR primit pe email in urma completării formularului online, activat in sistem cu acelasi nume, care, prin scanarea codului QR, opteaza pentru acumularea sau consumul punctelor. Nu se acorda puncte de fidelitate pentru recompensarea personalului locatiilor afiliate si nici nu pot fi utilizate punctele din cont pentru aceasta.

Art. 9 – Comenzi si Livrare

Pentru comenzile efectuate prin intermediul aplicatiei ALIOLI GROUP, veti acumula 10% din valoarea notei de plata. (1 punct = 1 ron).

*In cazul in care achizitionati una din ofertele noastre promotionale (ex: mic dejun, pranz, cina sau 1+1) nu veti beneficia de aceasta acumulare de 10%.

 

Art. 10 – Regulamentul Programului de fidelizare Alioli

Fiecare card aferent programului de fidelitate „Alioli” este unic si atribuit unei singure persoane. Clientul trebuie să completeze formularul online disponibil pe www.alioli.ro / www.pescaderia.ro sau direct in aplicatia Alioli Group.

Daca in urma verificarii, informatiile sunt incomplete sau gresite, Organizatorul are dreptul de a bloca cardul. Organizatorul nu poate fi facut raspunzator in cazul utilizarii cardului de catre alte persoane decat cele inscrise in Programul de fidelitate Alioli. Posesorii cardului sunt obligati sa anunte disparitia sau furtul cardului la Departamentul Customer Care, la urmatoarea adresa de email loyalty@alioli.ro. Organizatorul nu este raspunzator pentru punctele cheltuite din cele acumulate pe card in perioada de pana la anuntarea disparitiei sau furtului cardului. Bonusul acumulat poate fi consumat in termen de 365 zile calendaristice de la data acumularii acestora. Folosirea improprie sau frauduloasa a Programului de fidelizare Alioli de catre posesorul sau atrage dupa sine retragerea cardului si excluderea acestuia din programul de fidelitate. Cardul nu are valoare comerciala si nu se emite contra cost. Nu se poate acorda numerar la contravaloarea punctelor acumulate in contul de card. Acest card nu este un card de plata sau de credit, sau vreun alt mijloc de plata. Emitentul si proprietarul acestui card sunt Organizatorul si operatorii locatiilor afiliate, care isi asuma dreptul de a decide sistarea in orice moment a programului de fidelizare sau de anulare a cardului. Cardul poate fi utilizat in conformitate cu acest regulament, ce este disponibil si pe www.alioli.ro. Cardul trebuie protejat impotriva deteriorarii. Programul de fidelitate „Alioli” nu este o loterie, fiecare posesor de card primind punctele aferente achizitiilor facute.

 

Art. 11 – Alte Clauze

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament pe durata existentei programului de fidelitate „Alioli”, fara o notificare prealabila. Varianta modificata va fi adusa la cunostinta clientilor prin afisare pe site-ul www.alioli.ro si/sau prin newsletter. Pentru orice alte informatii sau nelamuriri puteti contacta Departamentul Customer Care la adresa de e mail   loyalty@alioli.ro. Prezentul Regulament este pus gratuit la dispozitia clientilor in toate locatiile afiliate precum si pe site-ul www.alioli.ro .